Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Sedintele cu parintii

Ședințele cu pãrinții au loc pe școalã și pe clase. Primele se țin trimestrial, când directorul școlii prezintã o dare de seamã cât mai exhaustivã cu problemele ce intereseazã școala și pãrinții: starea localului, fondurile bãnești de la buget sau de la comunã acordate școlii, alocațiile copiilor, situația generalã la învãțãturã, frecvența și disciplina, obligația pãrinților la o supraveghere continuã a copiilor lor de vârstã școlarã, apoi cuvântul pãrinților. ședințele pe clase se țin fie trimestrial, fie lunar sau ori de câte ori învãțãtorul sau dirigintele considerã cã este necesar. Un loc central al ședinței îl constituie analiza situației la învãțãturã și disciplinã a fiecãrui elev din clasã. Învãțãtorul sau dirigintele clasei, conștient de importanța familiei în succesul școlar, trebuie sã aibã un deosebit tact, sã-și apropie pãrinții și sã-i determine la acțiune pentru o cauzã comunã. El poate converti o grupare de oameni, diversã prin mentalitate și preocupãri, într-o asistențã monolitã și unitarã ca aspirații. Citirea notelor din catalog este pentru unii cea mai comodã și singura activitate care acoperã întreaga duratã a ședinței, pentru alții însã este doar un suport oficial pe baza cãruia și alãturi de care dirigintele creioneazã portretul moral al fiecãrui elev cu grijã și cu prudențã. O caracterizare nu de suprafațã și dreaptã este totodatã oglinda omului de la catedrã, integru, în care pãrinții se modeleazã pentru a-i asemãna. "Valea Horaietii- istorie si onomastica de la origine pana in prezent" de Horia Stamatin